با هم نوشت

سارا هستم ! مثل همه ی ساراها لبالبم از آرزوهایی که رنگارنگن مثل هفتاد رنگ پائیز ! شناورن روی امواج سیًال "ارس" ! عاشقن اندازه ی اسطوره ی ابدی در"شبان" و به تاراج میرن با دستبرد "خان" !!!!!!!

با هم نوشت

سارا هستم ! مثل همه ی ساراها لبالبم از آرزوهایی که رنگارنگن مثل هفتاد رنگ پائیز ! شناورن روی امواج سیًال "ارس" ! عاشقن اندازه ی اسطوره ی ابدی در"شبان" و به تاراج میرن با دستبرد "خان" !!!!!!!

سیب

حوا  که بودم

از سیب اجتنابم دادند

تمرد کردم

رانده شدم

زیبای خفته شدم تا مجازات سیب خوردنم

بوسیدن لب هایم باشد

از الآن

عروسی ام را آغاز کرده ام ...




نظرات 2 + ارسال نظر

درود
بسیارعالی و زیبا بود. موفق باشید
شادزی مهرافزون

darya دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 13:57 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام و سپاس از حضور شما سارای عزیز
بسیار زیبا بود
وبلاگتونو تبریک میگم
انشاالله که همیشه از شادیها و لبخندهاتون بنویسید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.